Vandaag kampioen in wiskunde, maar waarom pas morgen in gelijke kansen?

Reflectie van een student over het bevorderen van gelijke kansen in het onderwijs en waarom het zo moeilijk blijft voor mensen met leerproblemen om goed te functioneren in het Vlaams onderwijssysteem.

Specificaties

Tool: niet van toepassing

Diagnose: leerproblemen , leerproblemen

Aard: theoretisch , theoretisch

Domein: leren studeren , leren studeren , intelligentie , motivatie

Besproken Leeftijd: basisonderwijs (6-9 jaar) , basisonderwijs (6-9 jaar) , secundair onderwijs (12-14 jaar) , secundair onderwijs (14-18 jaar) , hoger onderwijs (18-24 jaar) , basisonderwijs (9-12 jaar)

Beoogde Doelgroep: CLB-medewerkers , CLB-medewerkers , docenten lerarenopleiding , leerkrachten , studenten lerarenopleiding , zorg-coördinatoren

Gegevens

Auteur artikel: Antoon Cox

Datum toegevoegd: 01 mei 2014

Download: