In het boek “Ontwikkeling stimuleren” staat de mediator centraal: het is diegene –ouder,
leraar,…- die de prikkels aanbiedt om een kind te stimuleren in zijn ontwikkeling.
In het boek “Ontwikkeling stimuleren” staat de mediator centraal: het is diegene –ouder, leraar,…- die de prikkels aanbiedt om een kind te stimuleren in zijn ontwikkeling.
Doelgroep: een aanrader voor jonge ouders/opvoeders/leraren en voor (zelfs ervaren) lerarenopleiders.
Specificaties
Tool: niet van toepassing
Diagnose:
Aard: theoretisch , theoretisch
Domein: leren studeren , leren studeren , socio-emotioneel , aandacht en concentratie , intelligentie , gedrag , motivatie
Besproken Leeftijd: kleuters (<6 jaar) , kleuters (<6 jaar) , basisonderwijs (6-9 jaar) , basisonderwijs (9-12 jaar)
Beoogde Doelgroep: leerkrachten , leerkrachten , orthopedagogen , ouders , studenten lerarenopleiding , zorg-coördinatoren