Bijlage 4: Aan de slag met voorleessoftware - Analysemodel van behoeften bij bijzondere noden voor lezen en/of schrijven

Hulp bij het analyseren van de behoeften van leerlingen met bijzondere noden voor het lezen en/of schrijven.
Bijlage 4 van brochure Aan de slag met voorleessoftware in de school. 

Specificaties

Tool:

Diagnose: dyslexie , dyslexie , dyspraxie/DCD , dysfasie , leerproblemen

Aard: theoretisch , theoretisch , praktisch

Domein: organisatie klas en school , organisatie klas en school

Besproken Leeftijd: basisonderwijs (6-9 jaar) , basisonderwijs (6-9 jaar) , secundair onderwijs (12-14 jaar) , secundair onderwijs (14-18 jaar) , basisonderwijs (9-12 jaar)

Beoogde Doelgroep: CLB-medewerkers , CLB-medewerkers , docenten lerarenopleiding , GON-begeleiders , leerkrachten , logopedisten , orthopedagogen , ouders , pedagogische begeleiders , remedial teachers , studenten lerarenopleiding , zorg-coördinatoren

Gegevens

Auteur artikel: Vlaamse Overheid & Eureka Leuven

Datum toegevoegd: 17 jan 2018

Download: